Modérateur: Le Bureau de l’Association HCFR • Utilisateurs parcourant ce forum: zianib2000 et 7 invités

Matériels Audio et Vidéo, Oeuvres et Softs, Divers... Avant de poster, vérifier la liste des matériels admis.
Règles du forum
Matériels Audio et Vidéo, Softs, Divers... Avant de poster, vérifier la liste des matériels admis.

Recherche DVD DTS Demonstration #4

Message » 02 Mai 2000 18:02

Bonjour,
Je suis a la recherche du DVD DTS Demonstration #4 d'occasion. Merci de me faire parvenir vos offres interessantes.
@+
lili73
 
  • offline

Message » 02 Mai 2000 20:01

pour l'obtenir, il suffit de t'abonner pour 2 ans aux Année Laser mais si ce sont des trailers que tu cherches, j'ai ce qu'il te faut!
Invité
 
  • offline

Message » 03 Mai 2000 4:10

tu peux l'avoir pour 10$ sur www.dtstech.com
La preuve:la réponse de DTS à quelqu'un dans ton cas!
roy LaMont
Cincinnati, OH, USA
Member
[184 posts]
Member Since:
03-12-99
Re: DTS Demo disc - MIA posted on April 25, 2000 02:50 PM CST (US)

This is the email I received from DTS minutes ago;
quote:
The DVD Demo Disc #4 was created exclusively to help retailers and equipment manufacturers
demonstrate the sound quality of DTS Digital Surround. Recently, we mistakenly sent out some
of these discs in response to consumer e-mails, resulting in a flood of requests from around the
world.
To accommodate these requests, a limited quantity of DVD Demo Disc #4 will be made available
to consumers, at our cost of $10 per disc. You can now order it directly through our OnLine
Store (www.dtsonline.com), along with other DTS-encoded discs and company merchandise.
REMEMBER- Playback of DTS soundtracks requires a 5.1 surround system with DTS decoding
capability.
Thank you for your interest and support.
DTS Customer Service
Les Helyes
lhelyes@dtsonline.com
(818) 706-3525 ext. 301
FAX (818) 879-2746
Invité
 
  • offline


Retourner vers Je cherche / donne...

 
  • Articles en relation
    Dernier message