» 04 Juin 2025 20:20
Bonsoir, j’ai demandé quelques informations au sujet des câbles symétriques pour le ath m50x bt2.
Voici mes questions et leurs réponses:
Q: Bonjour, je recherche un câble de remplacement en 4.4mm compatible pour Audio Technica ATH M50X BT2 et Fiio FT1 Pouvez-vous me dire lesquels choisir ? Cordialement
R: Hi friend,
Audio Technica ATH M50X BT2 does not support any balanced cable, so we don't have a 4.4mm cable for M50X.
Q:Bonjour et merci pour la réponse. Je ne peux pas mettre de cable 4.4 mm vers 3.5mm avec un iBasso dx180 ?
R: ATH M50X only supports 3 pole 3.5mm pins, it does not support 4 pole 3.5mm balanced pins, which makes it impossible to use a balanced cable.
If you use a 4.4 to 3.5 3pole cable, it will cause crosstalk between the left and right sound channels, which has a negative impact on the sound quality.
ATH M50X only supports 3 pole 3.5mm pins, it does not support 4 pole 3.5mm balanced pins, which makes it impossible to use a balanced cable.
If you use a 4.4 to 3.5 3pole cable, it will cause crosstalk between the left and right sound channels, which has a negative impact on the sound quality.
ATH M50X only supports 3 pole 3.5mm pins, it does not support 4 pole 3.5mm balanced pins, which makes it impossible to use a balanced cable.
Voilà. Tu en penses quoi ?
Merci et bonne soirée
Ps: j’ai du renvoyer un cable car il ne fonctionnait pas bien sur le casque. Le son était hyper bas.