Arghhhh cette Archi Thielite Aigue me joue encore des tours

Archi

|
18 messages • Accèder à une page • 1, 2
|
Modérateurs: Modération Forum Haute-Fidélité, Le Bureau de l’Association HCFR • Utilisateurs parcourant ce forum: alexrs4, flht, Google Adsense [Bot], jppaulus, Mido92, patleguen, Wladok et 122 invités
Archi a écrit:Voilà qqun aurait-il la gentillesse de me scaner le test des MCS1 dans le Haute Fidélité de ce mois-ci
mister_nice a écrit:Archi a écrit:Voilà qqun aurait-il la gentillesse de me scaner le test des MCS1 dans le Haute Fidélité de ce mois-ci
Tu peux l'acheter aussi !!![]()
ça me fait marrer moi les gars, vous dépensez des sommes indécentes au yeux du commun des mortels dans vos installes dont vous êtes d'ailleurs éternellement insastisfait et vous osez demander un pauv're scan d'un mag à 5 euros !!! Laissez moi rire non ?MDR![]()
![]()
![]()
PS: ça s'adresse aussi à d'autres...!
PNicolas a écrit:J'ai pas de scanner donc tu auras juste la conclusion![]()
Bef t'es pas plus avancé qu'avant avec ce genre de conclusion pondu par pipotron
jemip a écrit:Salut Archi,![]()
je viens d'envoyer à l'instant le test des MCS1.
THIEL Audio announced their newest Coherent Source® loudspeaker, the CS2.4. The CS2.4 is a three-way, floor-standing loudspeaker which features THIEL’s Coherent Source® technology to optimize time and phase coherence. Phase coherence is achieved by utilizing a first-order crossover (for minimum phase aberrations), in conjunction with wide-bandwidth drivers. Time coherence is achieved by the coincident mounting of the tweeter and midrange drivers, and the placement of all three drivers on a baffle that is sloped at a predetermined angle. For the 3.5-inch coincident tweeter/midrange driver array, the two drivers’ diaphragms share the same voice coil (the tweeter is 1 inch in diameter). A mechanical crossover is used between the midrange and tweeter. In terms of low frequencies, there is an 8-inch woofer, coupled with an 7.5 x 11-inch passive radiator. Low-frequency extension is rated down to 33 Hz. The CS2.4 cabinet is built with a 3-inch-thick front baffle, 1-inch-thick cabinet walls, and internal bracing. A variety of wood veneer finishes are available, as well as Painted Black.
|
18 messages
• Page 1 sur 2 • 1, 2
|